Servis ZDARMA bez starostí

Ako autorizovaný predajca mnohých renomovaných značiek ponúkame na vybrané produkty servis ZDARMA bez starostí. Cieľom tejto služby je minimalizovať námahu a starosti zákazníka v prípade záručného problému so zakúpeným výrobkom - jednoducho a jednoducho: o všetko sa postaráme za vás!

 

Jak tato služba funguje?

1. KTORÝCH PRODUKTOV SA TO TÝKA?

 

Keď si zakúpite výrobok, na ktorý sa vzťahuje táto služba, v prípade potreby za vás vybavíme všetky nepríjemné úkony spojené s reklamáciou. Vybrané produkty, na ktoré sa vzťahuje táto výhoda, ľahko identifikujete podľa bannera Servis ZDARMA bez starostí umiestneného na začiatku popisu produktu.

 

2. AKÉ SÚ PODMIENKY?

 

Keď vám výrobok doručíme, musíte si ponechať pôvodný obal vrátane všetkých kartónových častí, polystyrénových častí atď. na ďalšie použitie počas záručnej doby. Kompletný originálny obal totiž vždy zabezpečí bezpečnú spätnú prepravu tovaru do autorizovaného servisného strediska v prípade potreby.

Servis ZDARMA bez starosti - puvodni baleni

 

3. AKO UPLATNIŤ NÁROK?

 

Aj keď sa snažíme ponúkať len kvalitné výrobky od overených výrobcov, občas sa môže vyskytnúť neočakávaný problém, ktorý si vyžaduje odvoz tovaru do autorizovaného servisného strediska. Aj na to sme mysleli. V prípade výskytu výrobnej alebo konštrukčnej chyby počas záručnej doby najprv vyplňte náš reklamačný formulár a my vás budeme kontaktovať pre ďalší postup.

Servis ZDARMA bez starosti - jak uplatnit

 

4. AKO ZABALIŤ VÝROBOK?

 

Ďalším krokom je zabalenie výrobku do pôvodného obalu (vrátane výplní), aby sa dal bezpečne prepravovať. Dbajte na to, aby bol tovar naozaj dobre zabalený, pretože tak predídete riziku poškodenia počas prepravy. Odporúčame použiť iné vhodné obalové materiály, ako je napríklad strečová alebo bublinková fólia, kartón, lepiaca páska atď.

Servis ZDARMA bez starosti - jak zabalit

 

5. KTO A KEDY ZÁSIELKU VYZDVIHNE?

 

Ak máte tovar riadne zabalený, stačí počkať, kým ho kuriér vyzdvihne. Vyzdvihnutie sa zvyčajne uskutoční do 1-2 dní od nahlásenia reklamácie. Prepravná spoločnosť vás bude kontaktovať priamo s presným dátumom vyzdvihnutia.

Servis ZDARMA bez starosti - vyzvednuti kuryr

 

6. ČO BUDE NASLEDOVAŤ?

 

Prepravná spoločnosť po prevzatí zásielky doručí výrobok priamo do autorizovaného servisného strediska na kontrolu. O postupe a riešení vás budeme informovať prostredníctvom nášho reklamačného systému. Takto budete mať vždy prehľad o aktuálnom stave reklamácie.

Servis ZDARMA bez starosti - servisni stredisko

 

Heureka
Hodnotenie zákazníkov
76 recenzií na Heureka.sk
Celková spokojnosť

01.02.2024
Overený zákazník
100 %

Odporúčam aj ostatným nákup v tomto obchode. V piatok som tovar objednal a v utorok dopoludnie bolo dodané. Zatiaľ som klimošku nevyskúšal, nebolo dostatočné horúco. Dúfam, že bude fungovať podľa mojich predstáv.