Reklamácia a vrátenie tovaru

Odporúčaný postup vybavenia reklamácie alebo vrátenia tovaru:

  1. Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje:
    • Vaše meno
    • Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
    • Vaše telefónne číslo
    • Bankový účet
    • Číslo objednávky
    • Dátum objednávky
    • Dôvod vrátenia
    • Názov tovaru
    • Stav tovaru
  2. Potvrdíme Vám termín vyzdvihnutia tovaru.
  3. Na dohovorenú adresu príde špedícia GLS a vyzdvihne tovar. Tovar je nutné zabaliť do krabice. V prípade vrátenia tovaru je nutné poslať tovar v originálnom obale.
  4. V prípade vrátenia tovaru vám pošleme peniaze späť na bankový účet do 14 dní. V prípade reklamácie je štandardná doba na vybavenie reklamácie 30 dní. 
  5. Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.
Hodnotenie zákazníkov
600+ recenzií na Heureka.cz
Celková spokojnosť
Overený zákazník
100 %
08.08.2020

" Tento obchod som vybral na základe pozitívnych referencií od ostatných užívateľov Heuréky a výberu neľutujem. Na rozdiel od otravného "mimozemského" eshopu, kde predávajú všetko, od detských plienok po elektromobily a vďaka tomu nezvládajú ako kontrolovať správnosť popisov, tak vedieť poradiť, je tento e-shop, ktorý sa zameriava na úzky sortiment, ktorému naozaj rozumie, na vaše otázky dokáže fundovane odpovedať a vy tak máte pocit, že svoju investíciu nezverujete nejakému kupcovi :) "