Hodnotenie zákazníkov
10+ recenzií na Heureka.sk
Reklamácia a vrátenie tovaru
Odporúčaný postup vybavenia reklamácie alebo vrátenia tovaru:
- Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje:
- Vaše meno
- Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
- Vaše telefónne číslo
- Bankový účet
- Číslo objednávky
- Dátum objednávky
- Dôvod vrátenia
- Názov tovaru
- Stav tovaru
- Potvrdíme Vám termín vyzdvihnutia tovaru.
- Na dohovorenú adresu príde špedícia GLS a vyzdvihne tovar. Tovar je nutné zabaliť do krabice. V prípade vrátenia tovaru je nutné poslať tovar v originálnom obale.
- V prípade vrátenia tovaru vám pošleme peniaze späť na bankový účet do 14 dní. V prípade reklamácie je štandardná doba na vybavenie reklamácie 30 dní.
- Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.