Hodnotenie zákazníkov
16 recenzií na Heureka.sk
Reklamácia a vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru
Odporúčaný postup vybavenia vrátenia tovaru:
- Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje :
- Vaše meno
- Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
- Vaše telefónne číslo
- Bankový účet
- Číslo objednávky
- Dátum objednávky
- Dôvod vrátenia
- Názov tovaru
- Stav tovaru
- alebo vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy
- Pri zásielkach do cca 5 kg vám bude zaslaný štítok na odovzdanie zásielky na ktorejkoľvek pobočke Packeta.sk. V prípade väčších a ťažších zásielok sa zabezpečí individuálna preprava prostredníctvom špedičnej služby.
- Tovar musí byť vždy dobre a bezpečne zabalený na účely prepravy. Ak chcete mať istotu, že ste tovar dostatočne pripravili na prepravu, pošlite nám e-mail s fotografiou balíka na adresu info@aerium.sk, potvrdíme vám správnosť zabalenia tovaru na prepravu. Pridajte do balíka formulár na odstúpenie od zmluvy.
- Peniaze za vrátený tovar vám budú zaslané späť na váš bankový účet do 14 dní od doručenia tovaru do nášho skladu.
- Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.
Reklamácie tovaru
Odporúčaný postup vybavenia reklamácie tovaru:
- Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje:
- Vaše meno
- Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
- Vaše telefónne číslo
- Číslo objednávky
- Dátum objednávky
- Dôvod reklamácie, podrobnejší opis závady, poruchy atď.
- Názov tovaru
- Stav tovaru
- Pri zásielkach do cca 5 kg vám bude zaslaný kód na odovzdanie zásielky na ktorejkoľvek pobočke Packeta.sk. V prípade väčších a ťažších zásielok sa zabezpečí individuálna preprava prostredníctvom špedičnej služby.
- Tovar musí byť vždy dobre a bezpečne zabalený na účely prepravy. Ak chcete mať istotu, že ste tovar dostatočne pripravili na prepravu, pošlite nám e-mail s fotografiou balíka na adresu info@aerium.sk, potvrdíme vám správnosť zabalenia tovaru na prepravu.
- Reklamácie vybavujeme v štandardnej lehote 30 dní od doručenia tovaru do nášho skladu. Po doručení tovaru a začiatku reklamácie vám budú zaslané informácie spolu s reklamačným protokolom.
- Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.