Reklamácia a vrátenie tovaru

Odporúčaný postup vybavenia reklamácie alebo vrátenia tovaru:

  1. Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje:
    • Vaše meno
    • Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
    • Vaše telefónne číslo
    • Bankový účet
    • Číslo objednávky
    • Dátum objednávky
    • Dôvod vrátenia
    • Názov tovaru
    • Stav tovaru
  2. Potvrdíme Vám termín vyzdvihnutia tovaru.
  3. Na dohovorenú adresu príde špedícia GLS a vyzdvihne tovar. Tovar je nutné zabaliť do krabice. V prípade vrátenia tovaru je nutné poslať tovar v originálnom obale.
  4. V prípade vrátenia tovaru vám pošleme peniaze späť na bankový účet do 14 dní. V prípade reklamácie je štandardná doba na vybavenie reklamácie 30 dní. 
  5. Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.
Hodnotenie zákazníkov
10+ recenzií na Heureka.sk
Celková spokojnosť
14.05.2017
Overený zákazník
100 %

Pri hľadaní obchodu pre nákup vybraného tovaru som porovnával hodnotenia obchodov, skúsenosti zákazníkov s obchodom, a tiež najlepšiu cenu. Zaujal ma obchod, ktorý spĺňal moje kritériá a navyše k vybranému tovaru poskytoval praktický a hodnotný darček k tomuto výrobku. Skrátka po všetkých stránkach najlepší obchod. Vrelo všetkým odporúčam.