Reklamácia a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Odporúčaný postup vybavenia vrátenia tovaru:

  1. Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje :
    • Vaše meno
    • Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
    • Vaše telefónne číslo
    • Bankový účet
    • Číslo objednávky
    • Dátum objednávky
    • Dôvod vrátenia
    • Názov tovaru
    • Stav tovaru
    • alebo vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy
  2. Pri zásielkach do cca 5 kg vám bude zaslaný štítok na odovzdanie zásielky na ktorejkoľvek pobočke Packeta.sk. V prípade väčších a ťažších zásielok sa zabezpečí individuálna preprava prostredníctvom špedičnej služby.
  3. Tovar musí byť vždy dobre a bezpečne zabalený na účely prepravy. Ak chcete mať istotu, že ste tovar dostatočne pripravili na prepravu, pošlite nám e-mail s fotografiou balíka na adresu info@aerium.sk, potvrdíme vám správnosť zabalenia tovaru na prepravu. Pridajte do balíka formulár na odstúpenie od zmluvy.
  4. Peniaze za vrátený tovar vám budú zaslané späť na váš bankový účet do 14 dní od doručenia tovaru do nášho skladu.
  5. Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.

Reklamácie tovaru

Odporúčaný postup vybavenia reklamácie tovaru:

  1. Kontaktujte nás e-mailom na info@aerium.sk a do e-mailu napíšte potrebné údaje:
    • Vaše meno
    • Adresu, na ktorej vyzdvihneme tovar
    • Vaše telefónne číslo
    • Číslo objednávky
    • Dátum objednávky
    • Dôvod reklamácie, podrobnejší opis závady, poruchy atď.
    • Názov tovaru
    • Stav tovaru
  2. Pri zásielkach do cca 5 kg vám bude zaslaný kód na odovzdanie zásielky na ktorejkoľvek pobočke Packeta.sk. V prípade väčších a ťažších zásielok sa zabezpečí individuálna preprava prostredníctvom špedičnej služby.
  3. Tovar musí byť vždy dobre a bezpečne zabalený na účely prepravy. Ak chcete mať istotu, že ste tovar dostatočne pripravili na prepravu, pošlite nám e-mail s fotografiou balíka na adresu info@aerium.sk, potvrdíme vám správnosť zabalenia tovaru na prepravu.
  4. Reklamácie vybavujeme v štandardnej lehote 30 dní od doručenia tovaru do nášho skladu. Po doručení tovaru a začiatku reklamácie vám budú zaslané informácie spolu s reklamačným protokolom.
  5. Budete informovaní o vybavení e-mailom alebo telefonicky.

 

Heureka
Hodnotenie zákazníkov
16 recenzií na Heureka.sk
Celková spokojnosť

01.09.2021
Overený zákazník
100 %

Odporúčam aj ostatným nákup v tomto obchode. V piatok som tovar objednal a v utorok dopoludnie bolo dodané. Zatiaľ som klimošku nevyskúšal, nebolo dostatočné horúco. Dúfam, že bude fungovať podľa mojich predstáv.